Onsdag

God morgon på wedensdagen!

Sista dagen denna vecka, är det inte underbart? Jag tycker att det är ett riktigt haleluja moment! Drömde, precis innan mobilen ringde, att Jessika stog lutad över min mobil och ba; "ja, snart kommer den nog att ringa.." och så gjorde den det..därför har jag ett hat mot Jessika denna morgon! haha, nä, såklart inte :)

Lyssnar på TH live just nu, och man ryks med i känslan! Det är verkligen wunderbar med stor dubbelv (W)!!

Nu ska jag ner och äta jordgubbar. Mamma köpte hem typ en års-last! Okej, inte så mycket, men verkligen jättemycket. Inte för att man klagar, men endå (;


Kommentarer
Postat av: sarah

vad gott med jordgubbar men min mamma vägrar att köpa till miig hon säger att dom inte är klara än, tycker du dom är klara?



kram sarah

2009-05-20 @ 09:36:32
URL: http://sarahfara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0