Jag ska bli nyttig igen

Jag hade ju ett uppehåll från socker och fet mat ett tag, och jag ska absolut börja igen! Speciellt efter att vi har jobbat med hjärtat och sånt där på NO. Blir faktistk lite äcklad när jag tänker på att precis allt man äter åker till hjärtat...det är ju hemskt disgusting! Och att alla blodådror kan bli blockerade med massa onyttigt fett och socker...!! Jag spyr! Är redan känsligmot blod och ådror och sånt...snusk! haha.
Plus att man mår mycket bättre av att inte äta sånt där 'skräp', vet att det låter lite skumt att säga det, men det är ju ren sanning! Mådde faktistk mycket bättre under mitt lilla uppehåll förut :)


nej tack!
Blir faktistk på riktigt inte ens lite sugen när jag tänker på blockerade artärer...blä..ryyyser i hela kroppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0