Hemma

Hej hej bloggen!

Nu är allt återställt till normalt. Har kommit hem från bion, Linnéa har avlägsnat sej själv och alla madrasser som tog upp hela mitt pluttiga rum har jag nu tagit bort! Alltså är allt nu normalt, blä vad jag hatar normala lägen! För det är söndag imorrn och jag vill inte att skolan ska börja, jag har panik. Har så himla mycket prov och grejer att jag får stressmage för i helvete!! haha. Kanske ska börja käka sån där yoghurt eller vad det nu är, som "lugnar oroliga magar". Blir ett nytt litet test! ;)

Nu då, moi med en ny touch!


PS, jag är trööött! hoho

Kommentarer
Postat av: klara

haha seg jag är, såg inte bilden på håret i detta inlägget, men det blev ju SUPERfint!!

2009-01-31 @ 22:28:26
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med Klara, det blev super :D Du fick en härlig ljusbrun färg och inte alls orange (ser det ut som) som det är lätt att få när man bleker.

2009-02-01 @ 10:33:09
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0