Lördag

Guten morgen Leute!

Blev väckt kl. 9 idag för att vi skulle åka till stan! Fattar ni!!?? Och jag blev skitsur för det, så jag vägrade följa med..haha..och det är nog ganska korkat att jag inte gjorde de, eftersom jag skulle ha fått massa prylar..dumma mej! Men seriöst, 9, kl.9! Är inte det lite, lite mycket till att överdriva?
Men då va jag iaf vaken i tid för att kolla på TRL. Men TH var inte med där idag heller..snart får jag faktiskt damp! Det var ju nästan två månader sen dom var med på TRL i USA! Hur sega är Sverige med att visa dom avsnitten? Eller ska dom typ dumpa dom avsnitten? Om dom gör det, då lovar jag att jag kommer få en flipp på svenska MTV.
Va sååå säkra på de!!

Men nu när man ändå inte ahr något att göra så tänker jag faktiskt titta på Zimmer DVDn. Det var så himla längesen!! Och jag behöver en liten TH-kick såhär på morgonen ;)
Eller, en TH-kick kan man gott och väl Alltid behöva! :D

Kramar på er!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, min buss gick tjugo över 7 till göteborg igår. Buh. x) Neh, det var en inplanerad bussresa faktiskt, och det är ganska långt i gbg därifrån jag bor.



Ja, livet borde vara en föralltidTH-konsert. Jämtjämtjämt. Men eftersom alla konserter tar slut... suck.

Heh, att få se dem i USA vore en dröm. (annan konsert också, hehe) Men med så lite folk!! Helt sjukt ;p

2008-09-28 @ 10:03:33
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 18:32:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0