lite latina voting

hejsan svejsan!

Vet ni, jag har laddat upp bilderna på när jag och Linnéa fightar ;) hehe. Så otroligt heta att jag typ döör!!! naat...;P
Sen ska jag ta och slänga iväg några röstar till MTVLA, alltså röster på TH. Det är väll självklart!

en catfight bild...


Ush, ibland kan man verkligen se hemsk (med stort H) ut... Men vad gör man inte för att styla framför lärarna..haha, nä, skojja! Såklart vi inte gjorde! DET hade varit pinsamt...(med stort P..;)

Och alla TH-fans rösta också nu till MTVLA! Alltså latina awards, röstningen stängs den 1 october!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, catfight ;p



Och yes, i'm voootiiiing :D:D

2008-09-24 @ 22:47:36
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0