Ledig-fredag!

God morgon folket!

Mår ni bra idag? Det göt iaf jag! Vet ni varför? Vi är lediga idag!! Jiiihoo!!
Idag blir det typ stan eller nåt. Får försöka smöra till mej lite extra cash här då va ;) hehe.

Har också funderat på att ändra min design här i bloggen. Den behöver verkligen fixas! Dom dära bilderna i headern är ju gammla som in i bengen! Men de får bli någon annan gång, orkar inte just nu. Men någon gång ska den väll också fixas..
Och världen, har ni spanat in det senaste TH-TV avsnittet?? Det är ju helt underbart! Dom visar ifrån VMAs, helt underbart!! Säger det ännu en gång, jag är så stolt!!!! Grabbar, ni är BÄÄÄÄÄST!!!

och en liten påminnelse, VOTA till EMAs nu också ;)

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag måste också ändra min blogg design, usch man blir så less efter ett tag. :p Men vet du om det verkligen stämmer att man måste vara 16 för att få gå på EMA galan? :/

2008-09-12 @ 18:44:20
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0