Jogging-tisdag!

Guten morgen!

Alles gut?
Jag mår bra för att man har fått lite lite sovmorgon idag, men jag mår inte bra för att det är skoljoggning...och man måste jogga 10 km....i denna kyla också!!! Är de inte taskiga biffar!!?? Men vi slipper ju en hel skol-tisdag, så kanske är det ett litet plus. Eftersom tisdag är våran längsta dag. Så ja, kanske ett litet extra poäng får joggningen där!
Drömde även en verkligen verklig dröm!!
Att jag typ skulle åka iväg och intervjua TH för svenska MTV, och så hände de massa andra saker... Och den va så himla verklig!! Och när jag vakna och upptäckte att det va en dröm, då blev jag skitsur..haha ;P

Och kom ihåg alla TH-fans; Idag är TH på Jimmy Kimmel show! De får man absolut inte missa!!

Kramar och pussar!!

    
        när den här gitarren kommer fram..då vet man Toms nästa move... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0