Inte så bra inte!

Hellu!!

De blev ingen bloggning denna morgon..I'm sorry.. :(
Men nu komemr de ju iaf ett inlägg!!

Har just skickat iväg ett litet mail till Seppi. Hon har det alles gut där borta i LA....och hon har inte stött på TH (jag fråga faktiskt!! hehe)

Denna dag har varit mkt komisk, och händelserik..bla har man fått se "på andra änden" på hemkunskapsläraren...(HAHAHA) fy fan va äckligt!!!
Och så har man garvat så att man typ pinkat på sej..idag igen..men de är bara gut gut, jag och Linnéa kommer typ få 20-pack så mkt som vi garvar!! ;)

Kramisar!



Shuue breee!! ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

ja jag kan verkligen tänka mig det!! jag har hittat en till ASBRA video, jag ska lägga in den på bloggen sen ;p

2008-09-02 @ 18:43:02
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0