Hemma

Hellu people!

Nu är jag hemma och har inte så bråttom längre ;) Härliga puckar!
Sitter och lyssnar på "DDM" och den är en låt som man seriöst aldrig blir trött på (så är alla THs låtar). Den blir bara bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den! SÅ är det. Jag berättar bara sanningen (;

Idag har målaren varit här och börjat med vårat vardagsrum där uppe. När det är klart så är ju hela övervåningen klar!! Fatta va soft!! :D Äntligen kommer allt bli klart! Danke, danke!

btw, så va bussen 15 försenad..så jag kom lite försent till the skola..opsi dopsi..
Men jag är ballare än ball, så jag tod lite bilder i väntan ute i kylan på den dumma bussen...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Stämmer, TH-låtarna går inte att tröttna på xD Eller okej, man kanske är trött på en låt.. typ en dag. Men sen nästa dag så är man lika förälskad i den igen. :)

2008-09-15 @ 16:25:44
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0