Der tag

Hellow hellow! ;) hehe

1 september idag alltså..en underbar dag!! :D
Har just käkat pasta (en kaulitz favvo) och massa choklad..haha..man måste ju faktiskt fira!!!

Hade också skolfotografering idag. Enskilda foton. Och pinsamma mej asså!!! Jag ramla, bokstavligen ramla av stolen man skulle sita på!! Pinsamt! Och fotografen ba; men ojsan, ta det lugnt! Och så börja jag garva åt mej själv för att man är så pinig..haha, men jag hoppas att kortet blir bra. Förra året blev de så dåligt att jag vägrade ge min farmor en att sätta upp bland sin lilla samling på alla barnbarn...:P

Dagen har varit über bra helt enkelt! :)


                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0