Lite plugg..

Nu orkar jag inte sitta här och leta massa tråkig information om Kubakrisen till SO-projektet. Det blir liksom för mycket efter ett tag...Man blir liksom rutten i hjärnan! Men jag har lite mer information som jag måste hitta...men det kan jag väll typ fixa imorrn eller nåt??
 Ja, men då säger vi så!!!! :D
Och så bajs, ikväll måte jag till min farmor...men man ska inte va taskig, det blir väll suuper...!......*host host* :)
Har så otroligt ont i halsen också..känns som värsta klumpen som typ "växer", visst läter det härligt? Jo, det är en jättejättehärlig feeling om man får säga det själv. Asså säg inte att jag håller på att bli sjuk! Jag pallar inte bli sjuk nu! möööh!!! Måste typ börja fixa mej och städa mitt rum...undra hur bra det kommer gå?? Ja, det får vi väll se...

  
                                bara en bild för bildernas skull... ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rutten i hjärnan, hahhaahhha xD



Yes, någon dag SKA vi ha autografer! Någon dag ska jag krama någon i TH (alla)! O_O xD Och jag tänker inte ge mig förrän jag har gjort det, förrän jag fått prata med dem, om det så bara är att säga "Hej".

2008-10-12 @ 10:30:33
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0