Sweet hoome

Hellusan!

Har typ precis kommit hem. Vi va ju på Riksdagen idag, så därför slutade vi typ 5....och egentligen slutar vi runt 3, så det blev två hela timamr extra. Och jag är trött som fan och hungrig. Så hungirg att jag inte pallar äta. Det låter kanske skumt, men då är det en seriös hunger.
Trust me, jag vet...eller så kanske det bara är mina konstiga hunger feelings. Vad vet jag liksom?
Och det blåser som in i tyskland! XD I stan höll jag typ på att blåsa bort. Och mitt hår levde ett eget liv i båsten. Och fy, vad det är kallt! Men vad kan man vänta sig i dessa vintertider som är påväg..hehe.

hehe, mitt heta lilal mästerverk x)


Nu, är det dags att fylla min mage med kalorier! See yaaah!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Reklam är kanske inte det roligaste, men om du går in på www.gratismode.se/?c=1953 och blir medlem och börjar samla poäng så får du hem presentkort, och du får själv välja om du vill ha presentkort från gina,kicks,åhlens,hm och en massa andra butiker.

2008-11-10 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0