Onsdag

God morgon bloggen!!

Vet ni, jag är på jääkligt bra humör idag!! Har sovit hyfsat bra, har satt upp dom nya postrarna i mitt rum och jag är helt enkelt bara allmänt glad!
Okej, en sak gör mej lite irriterad just nu...ni vet ju att det är TH-vecka på TRL?? Ja, precis det är underbart! Men vilka otroligt sugiga tider det går!! Klockan 8 börjar reprisen från igår, så jag hinenr se typ 5 minuter sen måste jag gå. Och sen är dagens program klockan 2 på eftermiddagen och då har jag inte slutat än..:( Är inte det sorgligt? Jo, det är bajsigt! Jag som gått och längtat på denna TH-vecka i evgiheter...
Men annars så mår jag toppen bra! :D

Och ni får också ha en trevlig dag!! Pöss pöss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det suger - missar alla tider :O jag som sett fram emot det... fasen.

2008-11-12 @ 20:34:13
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0