Monday

God morgon bloggen!

Hur har eran natt varit då? =P
Jag har sovit ganska bra..vaknade upp med världens mest irriterade ögon! Inte kul, asså! Jag vet inte om det är allergi, eller om det är för att jag inte fick bort min vattenfastamascara helt igårkväll. Jag säger det bara köp inte Garnier eye make up remover! Den funkar inte. Den där för "känsliga ögon", bara skitsnack! Jag har känsliga ögon, och efter att ha använt den i går så blev mina ögon bara mer irriterade. All mascara gick inte ens bort. Så spara pengar nu! =P

Idag så börjar jag väldigt mycket senare än i vanliga fall. Skönt! Ni vet att på franskan förra tisdagen så bakade vi paj, och vi drog över på tiden. Så därför får vi börja efter franska lektionen idag istället, som är ungefär 11. Snacka om att våran franska lärare äger!! (:

Sen efter skolan idag Måste jag köpa mej en bikini. Vi åker ju till Åland imorgon, shit imorgon!! Iaf, så kan jag inte hitta min bikini, så det bli att köpa en ny idag. Orkar inte, men aja.

Ha en bra dag!
kram
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emilia

ha en bra dag du med :) har du testat Niveas mot vattenfast mascara? den är jättebra. det är typ en kräm.

2008-05-26 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0