hemma

Hej igen!

Nu är även tisdagen slut. På torsdag är den här terminen finito! Ingen skola förren nästa år...låter lite skarrit, men det är ju så. 2009, ja det året kommer äga! Trust me, jag vet! Iaf, inget snack om 2009 nu, vi är ju fortfarande på 08-talet, hehe. Vet ni vad jag verkligen diggar!!! Att man kommer hem och inte behöver tänka på något jävla skit alls! Jag kan göra precis vad jag vill just nu utan att tänka "oh, fan har den där läxan eller provet till imorrn". Hehe, jag diggar det totally ;)
Som nu snart, jag har lust att kolla på den "kåta kameran", haha Hanna har smittat mej! XD
Asså TH DVDn. Jag kan göra det. Nu.
Underbart!

Men allt är inte direkt underbart..blä, ibland suger fan livet...just nu..känner mej dålig, så jäval dålig...totallt värdelös. Behöver verkligen DVDn nu! Vad som helst!

Kan få en bild iaf


                            Spel i centrum, så jävla pinit....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihihihi xD

2008-12-16 @ 18:20:58
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0