Det spelar ingen roll

Nu kommer jag börja tjata om världens tråkigaste saker, men min fucking NO! Det spelar ingen roll om jag läser varje blad en miljon gånger! Eller okej, jo det skulle nog spela någon roll men nu är läget så att jag aldrig skulle kunna göra det. Och av det jag läst så fastnar inget i huvet. Men vet ni vad? Jag säger bara såhär; Jag bryr mej inte! Jag skiter fan i hur det går på provet! Wooo, jag är power brutta! hihi. Men asså nu ärligt, hela den här veckan är helt bäst om man skulle ta bort NO provet och jag orkar inte oroa mej och lägga ner jättemycket tid nu sista veckan på ett prov som jag endå inte kommer få tillbaka den här terminen. Asså det skadar ju inte att vara lite påläst endå, men jag tänker inte stressa ihjäl mej. Bara så ni vet.

Lite, mycket onödigt snack från min sida här dåe ;) Men det behövs väll också, vaah?
Och oops, tänkte just nämna något jag lovat att inte nämna....
iaf, sista DH idag! Neein!



     

   på väg till den bästa dagen i mitt liv, tänk att det gått så fort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0