Today

Hejsan bloggen!

Jag är very lycklig. Jag vet inte varför, faktiskt. Kanske för att det är vackert väder och så där, hihi. Kanske för att lilla Tuffe (min hund) snart kommer hem. Ska hämta honom 1 maj! :) Eller kanske är det den bästa killen i sverige (björn gustafsson, såklart! XD). Eller mina underbara kompisar och allt garv? Jag vet faktiskt inte men jag är glad!
Hann inte blogga imorse. Börjar tidigt så jag hade inte tid direkt. Men nu har jag ju kommit hem från allt.

TV-kväll idag, då! Först har vi "Vänner" som vanligt. Sedan "Top Model" och sen "Morgonsoffan" (ska kanske se det, vill bara se för Björns skull =P) Och sen är det "Sverige pussas och kramas" så skojjigt!!! :)

Vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0