Tisdag

God morgon! Eller ska jag säga dålig morgon??

Ush, jag är såå trött!!! Vill inte vakna! Skulle göra vad som helst för att få vara ledig idag och bara sova hela långa dagen. Men det går tyvärr inte. Nej, nej, man måste upp med tuppen för att gå till skolan och tråka ut sej.. :( Inge vackert väder heller. Kan det liksom inte bara lysa fram en liten sol?? Då skulle jag bli very happy ;)
Idag är det vanlig skola..vi ska börja jobba lite med science fair, det är typ att man göra egna experiment och sådär. Men vad ska man hitta på?? Ja, det är en fråga som jag och Sanna inte har ett svar på, haha. Vi tänker iaf jämföra saker. Tillexempelt diskmedel eller tvättmedel, fast något lite roligare, =P

Sitter och lyssnar på "Vakna med The Voice" hörde att Josefine Crafoord ska börja blogga, kul! =D Jag tycker hon är en skön liten dam, hehe, som alltid verkar så pigg och glad. Ska bli kul att läsa vad hon har att säga.

Ja, ha det bra people!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0