Onsdag

God morgon!

God j*vla morgon!

Måste börja med att tala om för et hur less jag är! Vad ser jag utanför mitt fönster??? SNÖÖ!!!!! Vit, kall f*cking SNÖ!!! I April! Jag blir så jättejätte depressed...och det snöar fortfarande..
Detta gör att jag inte är på så bra humör. Ska det typ snöa hela våren och sommaren eller??? verkar ju så..

Men nu, skärp dej Linnéa! Nu ska man tänka lite positivt ;)
Har iaf något kul att se fram emot idag, om det nte var det skulle jag gått i ide och sovigt tills våren kom igen.. =P
aja, det är iaf eurovision i skolan. Liksom att några sjunger och sådär. Det är kul att titta på, haha. Sarah ska vara med! Lycka till!! =D

Ska snart åka iväg till skol. Får skjuts, sköönt!!! Jag skulle dö om jag var tvungen att åka buss idag. Pallade verkligen inte det! Det skulle liksom vara 'droppen' XD

Men, jaa. Jag känner mej lite gladare nu, av att få blogga lite XD

Ha det så bra!!! Det ska iaf jag försöka..

Puss
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Debbie

Håller med, svårt å vara glad när det är sånt här väder!! Man skulle dra ner en persienn med strand-motiv så man slapp se det ;)

2008-04-09 @ 12:43:28
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0