Checkat lite färg

Hejsan!

Nu är jag hemma igen från rundan på stan med Linnéa. Vi gick runt och kollade lite prylar och jag kollade på lite färg! Och ja, jag måste bleka håret eller avfärga det för att det ska bli blont och inte grönt...och det är ju inte dirket den färgen jag är ute efter så, ja. Men som sagt, jag ska färga mej! För jag vill ha lite förändring! Om det nu gäller att avfärga det. Spelar faktiskt inte så stor roll :) Men den stora frågan är ju när man nu ska göra the change ;)

Inne på Weekday. Det är en KAMP att prova jeans!! :P


Fetton, vi satt inne på Donken i 1 och en halv timme...


This is why I'm hooott!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt snajsigt linne du har :)

2009-01-08 @ 16:19:18
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0