Cuz I Can love you more than this

Tjoooo!!!

Fortfarande lite i chock från vad som hände igår! Asså just nu är det kaos utanför killarnas studio och jag tycker det är sjukt respektlöst.... Asså visst jag var där och träffade dom igår på morgonen när nästan inga var där och alla som var sär var jättelugna och bemötte killarna på ett schysst sätt men sen kom ju typ 5 miljarder småtjejer och blickade hela jävla gatan och skrek så fort dörren till studion öppnades etc... Det är inte okej tycker jag!! Killarna är här för att jobba, spela in en ny skiva till oss fans. Det är inte respektfullt att låta det gå så långt att polis och ambulanser måste rycka in för att det är för kaotiskt. Jag gick ju därifrån när det började urarta. Förstår verkligen att folk vill se dom men när det är sånt här kaos kmr dom inte stanna för att ta bilder eller skriva autografer så är det bara!! Så seriöst folk bör ta och respektera att dom är här för att jobba!! Det är nästan pinsamt hur vissa beter sej...

Fredag är det iaf idaaaaaag!!!! Laban visslar utanför mitt fönster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0