Jag har en fucking curse över mej........

Hejsan....
 
Var på fest igår med maria och det var riktigt kul! At var så jävla kul tills jag märker att min mobil är borta.........and its nowhere to be found................JA! MIN MOBIL! MIN FUCKING IPHONE ÄR SNODD! BORTA! GONE! FINITO!!!! ASSÅ JAG ÄR MORDBENÄGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den jävla idioten som tog den, asså får jag reda på vem du är...I WILL MISSHANDA DEJ!!!!!!!! ÅH JÄVEL!!!!!!!!!!!! 
 
Okej....förhoppningsvis så täcker föräkringen det så jag får en ny teefon så fort som möjigt. Men hur fan ska jag kara mej nu då.......jag vill gråta. Ska chilal lite...kommer iaf få en mobil snart........
 
Låt oss prata lite happy toughts istället! Skrattade rejääällt igår! Hahahah mycket random rolig fest! 
Asså RIP min fina mobi med One Direction - skalet... :'( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0