En anna reception


Några av grabbarna får nån helig gejs

Görlsen får!

Min kusin James som nu är en gift man! hahahah

Mina kusiners pappa!

Min kusin som actade lite fotograf, typ hela tiden! :) hihi

Min kusins tjej Ronke, min kusin Phyllis och jag!

Min moster, mamma, min kusin Clyde, och mina kusiners mamma


Mehndi times!!!!

Foto med min kusin och hans frus mamma och pappa


Dancing times!!

Jag och Chris eller Sunno som han kallas. För komisk snubbe!

Några älskade kusiner!!!!

Den här receptionen var det första vi gjorde när vi kom till Pune. Mina afrikanska kusiner hade afrikanska kläder, haha, väldigt charmiga individer!! Man fick även mehndi, eller "henna" som det kallas i Sverige. Min kusins fru, Kshipra hade typ hela armarna och benen fulla!


Kommentarer
Postat av: abhi

complete family, i am sure you are missing all of them, God Bless...

2011-03-13 @ 16:46:26
Postat av: Tonja

Sv: haha!

Åh, jaa är super glad! gillar du henne? :D <3

2011-03-13 @ 18:19:27
URL: http://tonjasundman.blogg.se/
Postat av: ellen

Vad roligt och vilka fina kläder :D

2011-03-15 @ 17:40:59
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0