Första bröllopsdagen


Innan vi skulle åka till mottagningen!

I salen!!!

Min kusin och min morbror!

Mina mostrar,en av mina kusiner och några andra ur familjer ur bakgrunden!

Mina kusiner och jag...HAHAHAHAHA bilden asså!!!! Notera min andra kusin som posar där bakom.....HAHAH

Min kusin och jag! HAHAHAHAH, kolla på min andra kusin där bak igen....HAHAHA

Mina kusiiiiinneeeer!

Min kusin gör någon ceremoni!!!!

Min kusin och lillebror is posing uuup!

Min kusins flickvän och min kusin! Så fina!

Min kusin och hans fru!!! VÄrldens vackraste!!!!

Några bilder från första dagen av min kusins bröllop. Ett hindubröllop är 3 dagar nämligen :)


Kommentarer
Postat av: Tonja

du har många kusiner........haha :D

åh jag vill verkligen åka till indien! har velat det sen jag var typ...ah sen jag gick i femman iallafall :D <3

2011-03-13 @ 00:01:29
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0