Jag älskar Harry Potter


Filmen igår......jag tror jag är halvt död idag. Först måste jag bara ta upp att Vällingby hade lite problem om man säger så...det blev typ "strömavbrott" så filmen blev helt svart typ 4 jävla gånger så man fick vänta typ 20 minuter varje gång det händer för att dom skulle starta om filmen och spela upp den från samma ställe igen...MEEEEEN filmen var så jävla underbar och jag grät...Snapes scen var touching, rörande, vacker!! Och slutscenen...aahh ryser bara av att tänka på den!! Ett litet nytt Atlanten bröt ut från mina ögon. Det är slut nu. 10 år! jag har nördat Harry Potter mer än hälften av mitt liv!!

Jag kommer ihåg när jag fick den första boken när jag fyllde 7 och jag kommer ihåg att jag tänkte "okej..en bok..jättekul då..." Sen började pappa läsa den för mej varje kväll och när den kom ut på film så hyrde vi den och såg den tillsammans. Då blev jag kär! Haha, jag började gråta när vi var tvugna att lämna tillbaka filmen....och sen dess har jag varit ett fan av Harry Potter. Jag startade en "Harry Potter Fans" - klubb i typ 2an och hade möten och grejer med alla, haha. Och så hade jag ett Harry Potter kalas när jag fyllde typ 9 eller nåt.

Jag har aldrig läst böcker så som jag läst Harry Potter. Erkänner att jag läst varenda bok fler än en gång och filmerna har jag sätt typ 550 gånger! Haha, nä men det är ju hur många gånger som helst!

Harry Potter är en stor del av min barndom. En del av mitt liv, seriöst! Den där lilla Potter-flickan inom mej finns där och det kommer hon alltid att göra. Tack J.K Rowling för den här helt underbart fantastiska historien som har blivit så "verklig". Tack för att den skapat och varit en del av min uppväxt. Tack för att historien har fått mej att belive in magic!



Några bilder från mitt Harry Potter kalas, hahaha charmant!


Kommentarer
Postat av: SANNA

alltså shit.. alltså gråter floder nu... harry potter <3333 påriktigt finns föralltid kvar sålänge man tror ióch vill!!!! ÅÅÅH ÄLSKAR

2011-07-13 @ 16:35:18
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0