Såhär firade vi in 2011!


Innan jag drog iväg, så prydlig och fin....

Jag skulle kasta nycklar till Johan så han skulle kunna komma in i Öznurs lägenhet men jag råkade kasta nycklara på ett tak.....som tur va lyckade Johan få ner dom med några hopp och ett skohorn!

Kinamaaaat!!!!!!

Liten snutt av Julia, jag och Maria i Kina

Efter middagen drog vi till Julia för feeeessstttt!!!

Jag och Johan som skelar så fint med sina ögon små!

HAHAHHAHA JUUULIIIIAAA!!!! DÖÖÖÖÖR!!!!

Glada grabbar på 00.00 slaget!!!!! WOHOOO!!

Jaa.....jag snodde Kalid keps btw!

Inte lika fina och prydliga längre....hahahha, Öznur!!! När vi flipapr så gör vi det hårt!

Det slutade med att Calle puttade enr Simon i snön påväg hem till mej igen!


Vilket underbart nyår!!!!!!!!!! Mycket saker hände....iaf! GRYM KVÄLL med GRYMMA MÄNNISKOR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0