JAG VILL ADLRIG TILL SVERIGE!!!!!!!!!!!!


Hej! Här är en bild på hela min feta släkt minus några som inte fick plats i bilden.....lyssna nu noga på lilla mej; Jag vill inte åka hem!! OKEJ!?!?!? Älskar min familj här och detta land med värmen och allt som händer!!

Ska berätta lite om dagen också. Kom hem från Pune idag, efter min kusins bröllop (han i mitten emd krummelurer i häret på bilden, hehe...) Hade så jäkla kul i Pune, dock så åkte mina kusiner från Afrika vidare till Delhi så jag kommer inte träff dom igen innan jag åker....fick väldigt blöta ögon när vi sa hej då...
Sen idag iaf, så har jag, wit for it.........varit på en photoshoot!!!!!! Så jäkla grymt för faan!!!!! En photoshoot för Pepsi, skiiitaaa kuuuul!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0