the talk of the town


Nu skriver jag ett inlägg som bara är till för mej att skriva av mej.

Något jag märkt dessa dagar efter det tog slut med min kille är hur jävla mycket folk snackar, och hur fort saker sprids. Folk jag aldrig sett i hela mitt liv vet vem jag är, och frågar och pratar saker om mej. Vissa saker som bara är skit, men vissa saker som faktiskt är sant och som är helt sjukt att dessa personer vet. Asså vissa personer vet ALLT.

Jag vet inte vad din anledning var för att det tog slut. Jag vet inte, så jag ska inte döma för jag är seriöst en god person. Men av allt snack och alla rykten kan jag inte hjälpa att tänka att jag var ett objekt som gav dej status och fick folk att prata om dej, för det var precis det som hände. Om det var fallet så säger jag bara varsågod, hoppas du njuter av din lilla tid in the spotlight. Dock så vet jag inte och hela grejen verkar helt sjuk. För om det verkligen bara var ett spel så spelade du det jääävligt bra, asså verkligen bra! Du slösade pengar på mej, du sa saker till mej som man verkligen int säger om man inte älskar någon. Jag erkänner, jag älskade dej men inte längre. Jag har aldrig gråtit över dej, och jag har aldrig låtit mej själv vara ledsen över dej. Tvärtom! Men som sagt, jag vet inte eftersom du inte har vågat prata med mej, men om det är sant att jag bara var din leksak så är allt jag kan säga; karma is a bitch and the only thing I'm gonna do is to sit back and watch it do its job..


Kommentarer
Postat av: mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

U GO GUUURRRL

2011-12-05 @ 09:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0