det är titeln jag vill åt


Sitter och har ett hype på g inom mej. Asså jag fattar inte vad som är mitt problem? Jag har så jäkla lätt att underhålla mej själv! Jag kan tillexempelt bara skriva såhär; "En liten kärring uppenbarade sej helt plötslgt genom jorden. Hon flög upp genom jordens lilla yta så att jorden stänkte om henne. I handen höll hon en rosa liten plastspade. Hon flög upp i en sådan fart att hennes rynkor dallrade och hennes mun öppnades och ur hennes munhåla kom en ljud....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH lät dej!"
Ja, och just nu sitte rjag och garvar hjärnan av mej! ASSÅ vad är mitt problem!??!? HAHHAHAHAH, jag är för komisk.... 


Kommentarer
Postat av: SANNA

HAHAHAHHAHAHAHHAHA DÖÖÖÖÖR!!!

2010-11-29 @ 19:26:39
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: UMA

ALLTSÅ HAHAHHAHAHAHHAHAHHA

2010-11-29 @ 20:35:30
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0