a millon miles away


God morgooon!!!!!!!!! Vet ni, det är typ en ny istid utanför mina väggar. Och vet ni? Typ den gammla istiden bor i mitt rum!! Woooow!!!! Är det inte lite legendariskt? Är det itne lite fett coolt? Är det inte något att skryta om och ta en liten shottis dans för? Va, va, vaaa!? Nej, nu skärper jag mej.
Ja, jag mår faktistk hyffsat finnemang denna morgonstund. Eller klocksingen är snart 13 så morgonstunden är nog över för ett lite långt tag sen. Ska dra och piffa upp mina muskler på gymmet med Maria snart. Och filmen igår. Ska jag vara en sån messmörs klick att jag faktist berättar att jag fällde några tårar..? Jag vill ha sista delen NU!


Kommentarer
Postat av: SANNA

ALLTSÅ DOBBY!! :( <333



vill också ha andra delen NU!

2010-11-28 @ 13:07:07
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0