two weeks ago


en sego...

...en ännu segare sego...

God morgon! Idag drömde jag igen....ååååååh!!! Allt det underbara. Grät när jag vaknade om jag ska erkänna det. De där blickarna som får mej att fortsätta leva när livet känns tufft, bara allt dom gör på scenen! Man ser att dom är så lyckliga och älskar det dom gör. För två veckor sen...take me back...Tokio Hotel, hur skulle mitt liv vara utan er? Helt seriöst. Väldigt tråkigt. Väldigt tomt.

Idag är jag förresten ledig! Har sovit ut riktigt ordentligt, men känner mej ändå rätt seg. Ska nog ner och skala ett gäng potatisar, det brukar alltid pigga upp! 


Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: Ellerhur. Jag vill gå på TH konserter varje dag haha :P Men ser att du ska till Comet, eller ska du det? Gud så kul isånnafall! :)

2010-03-18 @ 12:43:09
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0