ett tråkinlägg!

HEJSAN ALLA PANTADE FÅRHJÄRNOR!!!!

Nej, skojja! Känns för det första som att min blogg börjar suga något eftersom jag har så himla tråkiga bilder. Behöver ta bilder som är freeesch liksom! Pimpa upp bloggen lite!
IAF, ska snart kuta ut och ta ett nakenbad i snön och sen...kuta in och försöka värma mej på bästa sett. Nej, nu skojjade jag igen! Jag ska snart till gymmet med Öznur! Vi kör hårt inför julen ni vet. Tänker inte förlora mitt as över julen liksom....noooo waaay!

Ser ut som en friterar bajskorv också. Min hy är i en sugig period, mitt hår är ju helt maskigt......AJIVBUAYRVBÖOAYÖVAIBV är det jag vill kläcka ur mej!!!!!


Blir inget gym idag.......sååå jag får väll bajsa istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0