jag har ju inte berättat om mitt toabesök....


Jo nu ska ni få höra! För det första; Jag är en toaaddict. Med det menas att jag går på toa ganska (läs: mycket) ofta. Jag kan säga att jag dricker gaaanska mycket vatten också, så det kanske är helt normalt.
Iaf, till saken. Innan vi skulle gå på bussen till Skavsta flygplats så kände jag att jag behövde slåen liten drill, men jag fråga gubben i biljettkassan om det fanns toa på bussen och han sa JA (den bitchen.....). Japp, så vi går på bussen, jag är väääldigt pissig nu....och ja, det finns såklart ingen toa på bussen. Och vi ska sitta där i 1 1/2 timme....och jag säger bara såhär! Det var groooov panik! Jag funderade faktiskt på att kissa på mej, ni fattar!!!
Men vet ni vad jag gör....jag går längst bak i bussen och pissar i en papperskorg. Japp. En flummig upplevelse! 

KOMISKT VA!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHHAHAH, så jävla skön du är :'D

2010-04-24 @ 13:31:57
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0