Varför jag inte har uppdaterat

Hej!

Igår vaknade jag kl. 2 på natten, fixade mej, tog en nattbuss vid typ 4 in till zinkensdamm och träffade några tjejer, vi knallade upp till NRJ-huset och satt där och väntade, och väntade på...Tokio Hotel!!! :D Och jag ka n säga er att när Gustav helt plötsligt tjoade och vinkade med världens smile, då dog jag! Och när sedan Tom visade upp sitt vackra leende och gjorde peace-tecknet mot mej, döööö!!! Dom är så snygga!!! Såg inte Bill så jättebra och inte Georg alls...:( Men!! Det kommer jag ju självklart göra snart igen!
Har inte tid att berätta hela storyn just nu, gör et när jag kommer hem sen och har tid! :)
måste bara säga lite snabbt att ja kmr vara med på TV4 och snacka om TH!

jag (lr mitt hår) i den röda lilla ringen ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag står typ nästan bredvid dig ;D

2009-09-09 @ 09:43:57
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0