moj moj :)

Hellue!

Im back home babes! Onsdagen är härmed checkad från denna vecka! Hehe, det rimma (; Iaf, allså så betyder det att det bara är en skoldag kvar denna vecka och det är morgondagen. För på fredag har vi hemstudiedag, med andra ord vi är lediga, hur underbart är inte det? Och då ska jag och min vännina Linnéa-Wikipedia dra till Götet och "smaka" godisk med göteborsk dialekt! Nice nice!!!

Det regnar förresten inte längre och det är bra! faktiskt så är det en minisol som bryter sej fram genom molnen. Haha, som mitt stjärntecken på franskan! Min översättning blev något i denna stil; du är i superform med små moln vid horisonten...mohehe



jag vet att jag är cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0