Men så segt!

Hejsan!

Har försökt uppdatera tidigare idag, men datan har ju värsta cp-rycken så den stände av sej själv flera gånger. Så ja, ingen update inte. Och sen har jag pluggat massor och jag ligger just nu på en väldigt deprimerande nivå. Seriöst, det finns inget light i mitt liv just nu. Blir riktigt depressed av att sitta inne en helg jäkla helg för att man måste plugga. Jag mår inte bra!!!!!!

Så, vad kan pigga upp mej denna lördagskväll? Jag kollade in ett klipp när Tom spelar piano, asså lilla gubben! Han är bara så himla söt!!! Det fick mej att le, kan jag säga! :D Och jag tänker inte plugga ikväll, faktiskt inte. Jag säger till mej själv nu att jag ahr pluggat färdigt för idag. End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0