Jag vill ha mörker och lov

Hejsan alla!

Hemma från dagen, tog skolfotot. Jag komemr bli så himla snygg! I just know it! haha, nej, jag har faktiskt ingen aning, men förhoppningsvis så kommer jag bli nöjd. Det är ju som sagt det sista skolfotto som jag tar i den här skolan. Alltså är det lite extra viktigt att bli bra, tycker iaf jag!

Som rubriken säger; jag vill ha mörker och lov! Fan vad jag älskar när det är riktigt mörkt, kallt och allmänt äckligt väder ute och man har lov och sitter hemma, med en varm filt i soffan och äter godsaker och kollar någon film eller liknande. Det är så himla mysigt! Vill inte gå i skolan längre nu när oktober börjar närma sej...ush och fy! Ibland är det faktiskt skönt att vara sjuk...hehe. Bara man inte är jätteallvarlig sjuk, typ dödssjuk. Men en liten förkyldning då oh då är bara skönt ;)



+



och



=

MYSPYS!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0