hemma ahaa

Hejsan hoppsan!

Är hemma från dagens skola, so damn nice! Jag känner seghet på högsta nivå men att vara hemma är riktigt riktigt skönt! av med jeansen och in i mjukisarna, thats life.

Ska strax börja plugga lite, måste försöka göra klart alla nästa veckas grejer den här veckan eftersom jag inte kommer kunna plugga på hela helgen då jag drar iväg till Göteborg med Linnéa! Wohoo!! Så jag tänker fixa allting innan fredag, och jag känenr faktiskt ingen stress, på riktigt, frö jag vet att jag kommer greja biffen. Liksom allt ordnar sej! Det är min filosofi det! Och det har alltid funkat genom alla år som jag tänkt så.

Stack in en sväng på H&M och köpte lite smycken också, will shoe you soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0