Söndag

Guten morgen!

Igår så fick min data något fel i hjärnan och jag nöd-klickade på 'ctrl+alt+delete', ni vet en nödgrej. Efter det stog datan och "loggades ut" hela jäkla natten, och jag kunde inte göra något åt det! En smått liten panickänsla började då komma. Men nu funkar den helt normalt igen, tack papi! :)

Asså jag frågar mej själv varför jag sitter uppe klockan 9 på en söndagsmorgon? Det är helt insane, med tanken på att förra helgen gick jag upp typ 7 varje morgon när vi var i Götet. Men det balla är att I feel pigg! Okej, inte jättepigg, men utvilad. Utvilad men endå en liten trötthet, men som snart kommer försvinna. Bra förklarat, va? Alla har vi ju våra feelings!

Jag har faktiskt laddat upp "Göteborgs-bilderna" på datan nu! Up me händerna och give me vågen! woohoo! Så jag ska snart posta dom allesammans, för det är inte jättemånga. Men dom är lika mycket värda för det!  


asså han är ju bara så fiiiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0