det är väll typiskt

Hejsan!

Har varit en stor fet loser på att uppdatera på desas dagar, jag vet, jag vet. Men gissa vad? Igår blev jag riktigt sjuk. Frös jättemycket i skolan, hade två stycken tjocktröjor på mej, men jag frös endå! Mina fötter domnade bort! Helt seriöst. Kände även att jag skulle bryta ihop och typ börja gråta när som helst. Så ja, jag gick hem. Och idag har jag varit ledig. Mår dock mycket bättre nu, som tur är! Vet inte vad jag fick för skit igår asså...men hemskt var det!

Lite typsikt att bli sjuk precis efter att jag skrev det där lilal inlägget om "lov och mörker"...haha. Och jag lovar, jag fejade inte! Utan jag mådde piss, för pissit för att kunna 'njuta' av sjukdomen (;

ett litet mellanmål i solen:)


Lillebror jagar hund..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0