Blir lite paus då och då

Hejsan Hejsan!

Jag har inte uppdaterat på jättelänge!! SÅ tråkigt, jag vet..hehe. har varit sjuk några dagar nu, men imorrn så tänker jag dra mej tillbaka till skolan.
Från och med nu kommer jag bara blogga när jag har ttid och känenr för det. Det rä bara så himla mycket stress i skolan och allt att man får liksom ingen vilja, ni fattar. Så komemr blogga lite då och då tills jag är tillbaka i rytmerna igen! :D

Har även lyssnat sönder "Humanoid"-singeln. Så underbart bra! TH är talanger upp i dagen! :D

Och, mina vänenr! Den 25 oktober ska jag och mamma till Barcelona!!! Wiihooo!! :D





Lite trevliga gammla bilder. Kan fortfarande inte ladda upp bilder fårn mobilen.....ASHOLE mobil!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH VAD KUL! då får då slippa allt det här kalla ^^

2009-09-30 @ 19:44:27
Postat av: Hanna (http://stopsign.blogg.se)

Men va va? Barcelona? :O Jag vill också!!

2009-10-02 @ 22:42:58
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0