Lördag

Hej hej!

Har pluggat lite franska, och jag kan faktiskt säga, utan att vara en liten skutis att det är rätt lätt! Mest glosor och de tär bara att printa in i hjärnan. Och det är my thing liksom!
Har också tagit en lååång promenad i skogen med min hund. Snacka om skönt! Hade på mej min stora dunjacka så jag var varm hela tiden :)

Det som gäller nu är att kolla igenom mitt SO-projekt, och sen försöka börja lite på musik projektet...vilket hell man lever i, jag vet. Men snart (måste tänka positivt) så är allt detta över! Efter vecka 42 kan man andas freedom!


dead dog efter promenixen! :)


Kommentarer
Postat av: Anni

hejhej, allt bra med dig?

2009-10-03 @ 16:29:59
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0