Stressig vecka

Är nu hemma efter denna dag. SKönt! Men nu väntar massa äckligt skoljobb...har världens stressiggaste vecka framför mej. Prov, projekt, läxförhör, läsa ut böcker! Jag blir dampig! Men min lilla typ filosofi (?) haha, "allt ordnar sej". Ja, för det gör det ju faktiskt (:

Tisdag - Franska prov
Onsdag - So läxförhör
Torsdag - Engelska projekt + redovisning
Fredag - Läsa ut svenksa boken (jag är LEDIG :D)

Tajt as vecka! Men på fredag är jag faktiskt ledig, så jag slipper läsa ut boken då om det blir tajt. SKa hämta min lilla morfar och moster som kommer hit från India land då, härligt va (;


Kommentarer
Postat av: madde

så har vi art till torsdag åxå ;)

2009-05-04 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0