Måndag

God morgon!

Hela jag protesterar! Jag är trött, jag fryser, det är kallt, jag vill bara inte gå ut! Skulle nästan kunna göra vad som helst för att slippa skolan idag och bara vara hemma och sova, och sitta ingosad med  en filt framför någon TH-DVD, det är så jag vill spendera denna måndag..! Böööhöö, snart kommer jag börja gråta. Tänk att man faktistk gör det här. Asså går upp jättetidigt fast man är trött, går ut i kylan fast man inte vill, för skolan...suck! Plus att det är ju fan på grund av skolan som man blir jättestressad mellan varven. Liksom läxor, prov mm. Skolan pajjar livet! (x

Väntar just nu på att badrummet ska bli ledigt. Så himla jobbigt när många bor här, då blir det lite emr stessful säger ajg bra.

jag vill ha en solig dag...

Kommentarer
Postat av: sarah

men tänk positivt skolan är bra på sitt sätt tänk dom i andra länder som inte går i skolan och det är deras hösta önska

2009-05-11 @ 07:56:56
URL: http://sarahfara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0