Stress!

Hej allihopa!

Ni ska få höra om mitt stressiga lilla äventyr. Vi har SO grupparbete imorgon och man är tvungen att göra klart det dagen innan (alltså idag) och så är det presentation imorgon. Jag stannar på SO suppporten för att göra klart det och gissa vad, jag har såklart glömt mina papper hemma! Scheisse scheisse!
Men som den otroliga power brutta jag är så åker jag hem, hämtar papprerna och åker tillbaka till skolan! Snacka om att det var stressigt. När jag kom hem fick jag springa som en idiot för att hinna med bussen tillbaka. Sprang t.om i en vattenpöl så att vattnet stänkte upp på mina byxor...inte kul alls!
Men nu sitter jag här hemma, och jag är så otroligt ball att jag lyckades! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0