Bedtime...?

...eller TVn klockan 10? Hmm...svårt val där! Känner att det vore riktigt bra om jag gick och la mej typ nu. Då skulle jag verkligen kunna sova ut och slippa se ut som en papaya när jag vaknar. Hur nu papayor ser ut, men det är nog inte det hetaste, tror jag, säger vi! Vi får väll se hur mina planer tar form, yeeah! hehe


Förresten så fotade våran klass (eller massa från olika klasser) för "eckerö linjen"-katalogen. Så här blev det! Eller okej, dåligt foto som jag tog från katalogen. Tog ju bara på dom allra hetaste vettni (;



Kommentarer
Postat av: TokioHotelisMusic

Tokio Hotel fan? Checka bloggen där Du får varadagliga uppdateringar kring det som har hänt, och händer våra killar.

2009-03-11 @ 21:49:42
URL: http://tokiohotelismusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0