monday

Hellusan!

Har helt glömt att skriva någonting idag, så jag skriver något nu bara för att minnas denna dag! hehe...
Idag vaknade jag och åt en mycket äcklig macka till frukost...fy asså, verkligen! Sen åkte jah med Linnéa till jakan och träffade Hamid, satt där och snackade lite och sen åkte vi hem. Vacker dag va?
Nu sitter jag här i mitt vackra rum, riktigt vackert faktiskt och gör inte så mycket. Känner för att vara lite duktig och ta en liten workout! Känner att koffein-energin från kaffet jag drack med Linnéa har börjat verka, hehe. Lite sent kanske? men men.


Kommentarer
Postat av: Anonym

linneaaa, OMG, HEEEEJ!

typ den 9 eller 10 augusti så ska jag, sanna o atosa träffas, du MÅSTE fan vara med då :D var så jäkla längessen! <3333333

2009-07-29 @ 16:58:57
Postat av: Anonym

gud du liknar verkligen hon susan i vänner!

du vet ross ex fru carols flickvän :D

2009-07-29 @ 19:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0