några India pics!

Har ju fasiken inte visat några bilder alls från indien! Inte bra av mej! Har några bilder här på datan, typ hälften. Den andra hälften är kvar i kameran som dog precis när jag höll på att ladda över bilderna...och seg och lat som jag är så har jag inte laddat batterierna, ojski pojski!

jag med två av mina kusiner och mammas kusiner från Australien


mina två småtting-bröder, jag, mamma och morfar


mitt hår i en boll (hehe), och nån växtgrej..


Min kusin, lillebror och jag


några bilder, fler kommer senare när jag väl laddat upp alla bilder...där finns många fler roliga bilder! :D


lägger även upp en ny ketegori "Indien 2009", så att jag kan hitta bättre i framtiden ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0