Ice Age 3

Idag ska jag på bio med mina kusiner. Ska spana in "Ice Age 3". Måste ge Indien biograferna lite creed också! För det första så är skärmen jättestooor! Större än i sverige, och stolarna är jättesköna! Och sen är det svalt och skönt, plus att man får käka precis vad man vill där inne. Något man inte får i Sverige! Man kan t.ex köpa en stor fet hamburgare och sitta och käka på om man känner för det. Pluuuus att innan filmen börjar så går det runt en snubbe och säljer snacks inne i biografen också. Sjysta puckar!

Måste också berätta att min kusse rädda mitt liv igår! Vi drog till stan och spelade spel på något place. Det var askul! När man körde basket, ni vet kasta basketboll i korg, så fick man en "biljett" för varje träff. Och ju fler biljetter man fick, desto större pris fick man! hihi. Vi fick en nyckelring och en pennvässare..underbart va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0