Skolan suger b*lle!

Hej!

Jag har suttit med NO och försökt göra någonting som jag faktiskt inte ens fattar. Rita tabeller och massa skit, men lite svårt när jag inte ens vet vad jag ska fylla tabellen med!!!! Sen ringte Madde och hon hade lika mycket problem hon, så vi satt och prata om hur sugig skolan och NO är! Allt suger! Det är också anledningen till att jag inte kan uppdatera och svara på massa meil och åååhhh!!! Andra veckan på terminen och tro det eller ej, men vi har 8, 8 läxor denna vecka! Det är grov överbelastning! Jag har bara en kommentar: Fy fan!



För att försöka liva upp stämningen lite så kan jag visa några bilder på en söt klänning jag hitta idag! Fast jag köpte den inte...tyvärr, men jag tänker!!! Snart...






Och tillslut en final comment!


NO fysik, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Och inte är det lättare när hela skiten är på engelska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0